Saturday, January 15, 2011

Aktiviti sepanjang 2010



Salam...

Sepanjang 2010... banyak aktiviti yng saya jalankan lebih berkisar kepada aktiviti perniagaan... Seronok tetapi agak memenatkan terutama apabila setiap hari terpaksa bermula dengan mendirikan khemah di tapak dan menyusun barangan jualan sehinggalah mengemas barang setelah tutup kedai pada jam 1.00 pagi.. Penat tapi puas... puas apabila mendapat pengalaman yang berbeza daripada apa yang biasa saya buat di sebelah siang iaitu mengajar... Itulah saya... sentiasa mencari kelainan dalam hidup untuk mewarnai hidup saya sepanjang hari.. Berniaga bukanlah kepakaran saya... tapi ianya satu kesukaan dan suatu yang selalu saya ingin lakukan sejak saya mula berkecimpung dalam dunia mlm... dan tahun 2010 adalah tahun di mana saya menukar haluan perniagaan saya kepada berniaga pasar malam dan sepanjang bulan Ramadhan di bazaar Ramadhan di bandar Kluang...

No comments: